کارت عروسی دیجیتال با لوکیشن

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲
دسته بندی:  کارت دعوت   ,

کارت عروسی دیجیتال با لوکیشن

در دنیای مدرن امروزه، استفاده از کارت عروسی دیجیتال با لوکیشن به عنوان جایگزینی نوآورانه و جذاب برای کارت‌های عروسی سنتی به حساب می‌آید. کارت عروسی با لوکیشن (موقعیت جغ لوکیشن (موقعیت جغرافیایی) نوعی کارت عروسی آنلاین است که به میزبانان این امکان را می‌دهد تا مکان دقیق برگزاری مراسم مشاهده نموده و برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.

ثبت لوکیشن با یک کلیک

در سایت تالارکده، کاربران می‌توانند به راحتی و سریع لوکیشن مراسم عروسی خود را در بخش مدیریت کارت عروسی دیجیتال خود ثبت کنند. این امکان به آنها این اطمینان را می‌دهد که دوستان و مهمانان، محل برگزاری مراسم را به دقت بشناسند.

مسیریابی با کمک مسیریاب‌‌ها

یکی از بزرگترین مزیت‌های این کارت عروسی دیجیتال با لوکیشن، ارتباط سریع و آسان با سرویس‌های مسیریابی معتبر است. کاربران می‌توانند با استفاده از گوگل مپ، ویز یا دو مسیریاب ایرانی نشان و بلد لوکیشن و مسیر دقیق و راهنمایی مفصل برای رسیدن به محل مراسم عروسی را دریافت کنند.

تجربه مسیریابی شگفت‌انگیز

با این کارت عروسی دیجیتال تالارکده با وجود ثبت لوکیشن محل تالار یا باغ تالار محل برگزاری مراسم عروسی، میهمانان به راحتی می‌توانند مسیریابی دقیق و اطلاعات مرتبط با مکان برگزاری را در اختیار داشته باشند. این امکان به مهمانان کمک می‌کند تا زمان‌بندی مناسبی داشته و به‌سرعت و بدون اشتباه به تالار پذیرایی یا باغ تالار مد نظر برسند و از تجربه‌ای بی‌نظیر از مراسم شما بهره‌مند شوند.

ساخت کارت دعوت عروسی دیجیتال با لوکیشن

با انتخاب کارت عروسی دیجیتال با لوکیشن از تالارکده، شما نه تنها یک کارت زیبا و شخصی‌سازی شده خواهید داشت، بلکه تجربه‌ی منحصر به فردی را برای مهمانان خود فراهم می‌کنید که با لحظه به لحظه لذت مراسم شما را به اشتراک می‌گذارند.

ورود به سایت و ساخت کارت دعوت عروسی دیجیتال

جهت ساخت کارت خود میتوانید به ” ساخت کارت عروسی دیجیتال ” مراجعه نموده و کارت عروسی خود را با کمک گوشی موبایل خود با چند کلیک بسازید و لوکیشن تالار عروسی یا باغ تالار خود را ثبت نمایید. در ادامه به برخی از ویژگی های کارت دعوت عروسی دیجیتال می‌پردازیم.

ارسال نامحدود

کارت دعوت دیجیتال از امکان ارسال نامحدود به مهمانان برخوردار است. این ویژگی به میزبانان اجازه می‌دهد تا به راحتی دعوت‌نامه خود را به تعداد دلخواه مهمانان ارسال کرده و آنها بتوانند با لوکیشن ثبت شده مسیریابی نمایند.

درج آهنگ دلخواه

امکان درج آهنگ دلخواه بر روی کارت دعوت دیجیتال، باعث می‌شود تا مهمانان شما هنگام دیدن کارت از موسیقی پخش شده لذت ببرند.

استفاده از پاکت‌ها با طرح‌های مختلف

کارت دعوت دیجیتال از پاکت‌ها با طرح‌های متنوع برخوردار است که به میزبانان امکان مدیریت ظاهر کلی دعوت‌نامه را می‌دهد. این پاکت‌ها با طرح‌های جذاب، و انیمیشن زیبا در جلب توجه مهمانان به دعوت‌نامه می‌باشند.

قالب‌های متنوع و جذاب

کارت دعوت دیجیتال از قالب‌های متنوع و جذاب برای طراحی دعوت‌نامه استفاده می‌کند. این قالب‌ها از انعطاف بالایی برخوردار هستند که به میزبانان این امکان را می‌دهد تا کارت دعوت خود را به شکلی شخصی‌سازی شده و با سلیقه خود درست کنند. کلیه این قالب‌‌ها از مسیریابی و لوکیشن برخوردار هستند.

نام:‌
موبایل(اختیاری):‌
پیام شما: